کد مزایده : 620302108      دسته بندی : سواری و وانت و پیکاپ       مازندران - بابل

  متن مزایده :

مزایده و فروش تعداد 2 دستگاه خودرو شامل:


سواری پژو 405 GLX مدل 1380 رنگ یشمی

لاستیک ها فرسوده و نیاز به تعویض دارد - بدنه آفتاب سوختگی دارد - در اطراف آثار تصادف مشاهده می گردد - موارد زنگ زدگی نسبتا شدید در داخل صندوق و شاسی و کفی اتاق قابل مشاهده است - دارای کپسول و ادوات گاز ال پی جی بعنوان سوخت جایگزین دوم می باشد - بدنه تمام رنگ مشاهده می گردد - بدون تمدید بیمه نامه شخص ثالث می باشد.


وانت زامیاد دیزل مدل 1390 رنگ آبی

لاستیک ها همگی سالم اما به دلیل توقف طولانی در پارکینگ انقضای تاریخ مصرف پیدا نموده و نیاز به تعویض دارد - از نظر اتاق و شاسی و رنگ کاملا سالم ولی خط و خش دارد - دارای اتاق بار کمکی بالا می باشد - به دلیل نبود باتری میزان کارکرد آن مشخص نگردید اما به صورت عرفی حدودا 180,000 کیلومتر کارکرد دارد - داشبورد و تزئینات داخل اتاق کابین راننده سالم هستند - کلیه سیستم های چرخ بندی و ترمزها نیاز به هزینه های سرویس و راه اندازی مجدد دارند - بیمه نامه شخص ثالث منقضی گردیده است.


فروش خودرو ها به صورت تکی هم می باشد.



 تاریخ انتشار مزایده : 1403/02/04
  تاریخ پایان مزایده : 1403/02/18


جهت دریافت آدرس محل برگزاری و سایر اطلاعات مزایده، ابتدا اشتراک خریداری نمایید.
تصویر پیش فرض آگهی
مزایده های مشابه

سامانه مزایده خودرو دارای مجوز نماد اعتماد، از سازمان صنعت معدن و تجارت و وزارت ارشاد می باشد و فعالیت‌های آن تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. این سایت دارای مجوز از وزارت صنعت و معدن و تجارت می باشد و خرید از این سایت زیر نظر پلیس فتا می باشد.