کد مزایده : 140301023      دسته بندی : ون و مینی بوس و اتوبوس       خوزستان - آبادان

  متن مزایده :

مزایده و فروش تعداد 5 دستگاه اتوبوس شامل:


اتوبوس شهری مدل 1388 رنگ لیمویی

بدنه در بسیاری از قسمت ها نیازمند انجام تعمیرات می باشد – خودرو فاقد موتور می باشد - داشبورد و قطعات داخلی نیازمند تعمیرات می باشند.


اتوبوس شهری مدل 1390 رنگ صورتی

بدنه در برخی قسمت ها آقای پوسیدگی دارد و نیازمند انجام تعمیرات می باشد – لاستیک ها ضعیف – موتور و گیربکس نیاز مند تعمیرات می باشد - داشبورد و قطعات داخلی نیازمند تعمیرات می باشند.


اتوبوس شهری مدل 1384 رنگ سبز فسفری

بدنه در بسیاری از قسمت ها نیازمند انجام تعمیرات می باشد – موتور و گیربکس نیازمند تعمیرات می باشد - داشبورد و قطعات داخلی نیازمند تعمیرات می باشند - لاستیک ندارد.


اتوبوس شهری مدل 1387 رنگ زرد قناری

بدنه در بسیاری از قسمت ها نیازمند انجام تعمیرات می باشد – خودرو فاقد موتور می باشد - داشبورد و قطعات داخلی نیازمند تعمیرات می باشند - لاستیک ندارد.


اتوبوس شهری مدل 1387 رنگ زرد قناری

بدنه در بسیاری از قسمت ها نیازمند انجام تعمیرات می باشد - با توجه به برش اتاق و تبدیل آن به اتوبوس گردشگری هم اینک جهت دریافت خدمات شماره گذاری نیاز به بازسازی اتاق دارد – موتور و گیربکس نیازمند تعمیر می باشند -  داشبورد و قطعات داخلی نیازمند تعمیرات می باشند.


فروش خودرو ها به صورت تکی هم می باشد.



 تاریخ انتشار مزایده : 1403/01/30
  تاریخ پایان مزایده : 1403/02/16


جهت دریافت آدرس محل برگزاری و سایر اطلاعات مزایده، ابتدا اشتراک خریداری نمایید.
تصویر پیش فرض آگهی
مزایده های مشابه

سامانه مزایده خودرو دارای مجوز نماد اعتماد، از سازمان صنعت معدن و تجارت و وزارت ارشاد می باشد و فعالیت‌های آن تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. این سایت دارای مجوز از وزارت صنعت و معدن و تجارت می باشد و خرید از این سایت زیر نظر پلیس فتا می باشد.