کد مزایده : 680307554      دسته بندی : سواری و وانت و پیکاپ       البرز - كرج

  متن مزایده :

مزایده و فروش تعداد 2 دستگاه سواری شامل:


سواری بیوک بی 3 مدل 1364 رنگ کرم

موتور تعویض به نظر می رسد - لاستیک ها سالم - حک موتور غیر فابریک - پهلوی راست شامل گلگیر جلو و درب جلو دارای قر شدگی و ریختگی رنگ ناشی از تصادف - قسمت های جلو و عقب و طرفین خودرو دارای خوردگی و آثار بازسازی و دور رنگ کامل - بازدید قسمت زیریندی خودرو مقدور نبود - به لحاظ فقدان سوئیچ خودرو روشن نشد لیکن سالم به نظر می رسد - برگه سبز (سند مالکیت) رویت نشد و مطابقت مشخصات خودرو با اسناد ابرازی مقدور نگردید.


MVM 110 مدل 1389 رنگ سفید

لاستیک ها کاملا مستهلک - موتور فاقد سرسیلندر موتور و لوازم جانبی موتور - فاقد باطری - فاقد زاپاس - سپر جلو و عقب دارای شکستگی - چراغ جلو چپ دارای شکستگی - خودرو از قسمت های جلو و عقب و پهلوی چپ و راست دارای خوردگی، آثار بازسازی، زنگ زدگی بدنه و در مجموع دور رنگ محسوب می گردد - بازدید قسمت زیریندی خودرو مقدور نبود - با توجه به وضعیت موتوری، خودرو نیاز به تعمیر اساسی خواهد داشت - برگه سبز (سند مالکیت) رویت نشد و مطابقت مشخصات خودرو با اسناد ابرازی مقدور نگردید.


فروش خودرو ها به صورت تکی هم می باشد.



 تاریخ انتشار مزایده : 1403/07/15
  تاریخ پایان مزایده : 1403/08/07



تمام خودروها قابل شماره و دارای سند و مدرک می باشند
به جز خودروهایی که اوراقی و اسقاطی اعلام می شوند

سامانه مزایده خودرو دارای مجوز نماد اعتماد، از سازمان صنعت معدن و تجارت و وزارت ارشاد می باشد و فعالیت‌های آن تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. این سایت دارای مجوز از وزارت صنعت و معدن و تجارت می باشد و خرید از این سایت زیر نظر پلیس فتا می باشد.